Zdravý víkendový oběd pro celou rodinu

Jste to právě vy, která má ve vaší rodině i funkci kuchařky? A tak před každým víkendem přemýšlíte, co uvaříte? A to k přihlédnutím k tomu, aby to bylo hlavně zdravé, najedla se celá rodina a také jste zvládla uvařit v rámci finančních možností? Zde jsou tipy, jak může zdravý víkendový oběd pro celou rodinu vypadat.

Jednoduché těstoviny jsou hitem

Pokud chcete jíst zdravě, není nic jednoduššího, než se inspirovat v segmentu středomořské kuchyně. Zde dominují těstoviny, které lze připravit na mnoho způsobů. My doporučíme osvědčenou zdravou klasiku v podobě citronové omáčky. Stačí trocha másla, zeleninový vývar a šťáva z citronu. Následně přidejte trochu parmezánu a omáčku zahustěte. Poté už stačí jenom uvařit těstoviny, vše promíchat, přidat bazalku a servírovat. A komu by to bylo málo, opečte kousek lilku a cukety, což jídlo skvěle doplní.

Kuřetem nic nezkazíte

Kuřecí maso je nejenom málo tučné, ale je také bohaté na bílkoviny. Využijte toho a připravte z něho oběd. Jak? Jednoduše kupte celé kuře, naporcujte ho, vložte do trouby a upečte. Právě pečení je jeden z nejzdravějších druhů přípravy. A co k tomu? Ideální je rýže, kterou můžete koupit v desítkách variant, které se liší tvarem, chutí, ale i tím, jak je zdravá. Trochu ji omastěte výpekem z kuřete a můžete podávat.

Rizoto připravte z kuskusu

Znáte kuskus? Jedná se o zajímavý druh těstoviny, který se používá hlavně v orientální kuchyni. K dostání je i u nás a tak není problém připravit z něho zdravý oběd pro celou rodinu. Jeho výhodou je, že ho stačí zalít horkou vodou a za pár chvil můžete podávat. A s čím ho zamíchat? Ideálně s nasucho opečenou zeleninou, podle vaší chuti. A když se vaše rodin a neobejde bez masa. Přidejte pár kousků kuřecího, nebo libové vepřové kýty. Uvidíte, jak vám toto jednoduché, rychlé a přitom zdravé jídlo zachutná.

Přidat komentář